مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-11اقتصادي

متکدیان میلیونر با شگردهای جدید در پایتخت


سال هاست که تکدیگری وارد یک لوپ تکراری شده، هرچند با تغییر زمانه و رشد تکنولوژی چهره متکدیان و شیوه های تکدیگری نیز رنگ و لعاب عوض می کند اما در باطن برهمان دور تسلسل باطل همیشگی می چرخد و گریبان شهر را در چنگال خود دارد.

- تابناک ، روزنامه ایران در در ادامه گزارش نوشت: حالا بیست و اندی سال از اجرای مصوبه شورای عالی اداری در خصوص متکدیان، ولگردها و .

می گذرد، اما از همان سال ها تاکنون چندان تغییری در جهت کاهش تعداد متکدیان دیده نمی شود.

شیوع ویروس کرونا در دوسال اخیر هم مزید بر علت بوده و باعث شد که با افزایش فقر و بیکاری بر تعداد این افراد و گسترش این آسیب اجتماعی که متأسفانه هیچ آمار دقیقی از آن در دست نیست، افزوده شود.

براساس آمارهای ارائه شده توسط شهرداری تهران در سال گذشته بیش از 4 هزار و 500 بی خانمان (که بخشی از آنها جزو متکدیان هستند) در طول سال از یک روز تا یک سال در گرمخانه ها حضور داشتند اما شواهد و آمارهای غیررسمی حکایت از وجود بیش از 15 هزار متکدی در شهر دارد.

محمد علیگو، رییس اورژانس اجتماعی کشور هم با اشاره به اینکه حدود 8 هزار کودک خیابانی در پایتخت وجود دارد، به ایران می گوید: بیشتر آمارها غیررسمی هستند، باید شیوع شناسی شود، با این حال انتشار ویروس کرونا در افزایش تکدیگری نقش داشته اما همواره اتفاقات دیگری نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکدیان میلیونر با شگردهای جدید در پایتخت

متکدیان میلیونر با شگردهای جدید در پایتخت