مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-11ورزشي

چرا برخورد مدیران و کارفرمایان در اعمال بخشنامه دورکاری زنان متناقض است؟


در نشست استانی قرارگاه مقابله با کرونا از برخورد متناقض مدیران و کارفرمایان در اعمال دورکاری زنان انتقاد شد.

- ایسنا/ایلام در نشست استانی قرارگاه مقابله با کرونا از برخورد متناقض مدیران و کارفرمایان در اعمال دورکاری زنان انتقاد شد.

جهانگیر رستمزاد ، فرمانده قرارگاه استانی مقابله با کرونا در نشست این قرارگاه، اظهار کرد: دورکاری زنان باردار، مادران دارای فرزند زیر 6 سال و مادران دارای فرزند معلول طبق آخرین بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور و همچنین بخشنامه ستاد ملی کرونا در شهرستان های قرمز اعمال می شود.

معاون اقتصادی استاندار و فرمانده قرارگاه کرونای استان با بیان اینکه هرگونه تجمع در شهرستان های قرمز کرونا ممنوع است، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا هرگونه تجمع در شهرستان های قرمز ممنوع است و فرمانداران، روسای مراکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان ها و سایر دستگاهها باید نسبت به این مساله دقت بیشتری داشته باشند تا شاهد شروع پیک دیگری از کرونا در استان نباشیم.

رستم زاد با بیان اینکه هر گونه تجمع در مناطق قرمز اعم از مراسمات مذهبی و غیره، تجمع در آرامستانها، تجمعات ورزشی و هر تجمع دیگری ممنوع است و اجتماعات ضروری هم باید با نظارت کامل دانشگاه علوم پزشکی استان، توزیع ماسک، رعایت فاصله اجتماعی در چید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخورد مدیران و کارفرمایان در اعمال بخشنامه دورکاری زنان متناقض است؟

چرا برخورد مدیران و کارفرمایان در اعمال بخشنامه دورکاری زنان متناقض است؟