مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-11پزشكي

زمان مناسب تزریق دوز سوم واکسن کرونا


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرزگفت: افراد عادی بالای 60 سال که چهار ماه از تزریق دز دوم آنها می گذرد می توانند نسبت به تزریق دز سوم اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جواد معظمی روز پنجشنبه 20 آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعلاً شرایط کرونا در البرز ثابت است و خبری از پیک ششم در استان نیست؛ افزود: این به این معنی نیست که از رعایت پروتکل های بهداشتی غافل شویم چون غفلت از رعایت پروتکل ها ممکن است آغازگر پیک جدیدی باشد که برای مردم و کادر درمان زجر آور است.

امیدواریم این اتفاق نیفتد و همچنان در شرایط خوبی قرار داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: از مردم می خواهم تمام پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله ایمن، شستشوی دست ها و ماسک زدن را رعایت کنند تا مجددا شاهد پیک جدیدی در استان نباشیم.

وی روند واکسیناسیون را در البرز بسیار خوب دانست و اظهار کرد: همه مراکز تزریق واکسن برای کسانی که هنوز واکسن دریافت نکرده اند به ارائه خدمت می پردازند و از افرادی که برای سلامتی خود و خانواده شان اهمیت قائل می شوند، دعوت به تزریق واکسن می کنیم.

به گفته معظمی استقبال از واکسن در البرز خوب بوده و اغلب همشهریان واکسن را دریافت کرده اند و تعداد کمی هستند که هنوز اقدام به دریافت واکسن نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان مناسب تزریق دوز سوم واکسن کرونا

زمان مناسب تزریق دوز سوم واکسن کرونا