مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-11سياسي

جزییات شناسایی شبکه ارتشای اعضای سابق شورای شهر بهبهان


با مدیرانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده و ترک فعل می کنند همچون گذشته با قاطعیت برخورد خواهد شد.

- ، علیرضا قاسمی نژاد بیان کرد: از اواخر سال 99 و در پی گزارش های رسیده درباره تشکیل شبکه ارتشای اعضای سابق شورای شهر و شهردار سابق شهرستان بهبهان به دادستان وقت، تحقیقات گسترده ای در این زمینه انجام شده و همه واسطه ها و اعضای شورای شهر و شهردار که در این پرونده نقش داشتند، شناسایی و پس از احضار و تفهیم اتهام نیز روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: در این پرونده علاوه بر شهردار اسبق، چهار نفر از اعضای شورای شهر، همسر یکی از اعضای شورای شهر، یکی از کارمندان شهرداری و چند نفر از واسطه ها نقش داشته اند که در مجموع حدود 150 میلیارد ریال رشوه دریافت کرده اند.

قاسمی نژاد با اشاره به اینکه مستندات در خصوص یکی دیگر از اعضای سابق شورای شهر نیز جمع آوری شده که به زودی تفهیم اتهام خواهد شد، اظهار کرد: به مردم بهبهان اطمینان می دهیم که این پرونده تا رسیدن به نتیجه نهایی و محکومیت مجرمان پیگیری شود.

دادستان شهرستان بهبهان تأکید کرد: با مدیرانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده و ترک فعل می کنند و یا مدیرانی که در انجام وظیفه خود مرتکب جرم می شوند، همچون گذشته با قاطعیت برخورد خواهد شد و با احدی بر سر حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شناسایی شبکه ارتشای اعضای سابق شورای شهر بهبهان

جزییات شناسایی شبکه ارتشای اعضای سابق شورای شهر بهبهان