مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-11سياسي

شهر آجین اسدآباد به سامانه نهضت ملی مسکن پیوست


بخشدار پیرسلمان از پیوستن شهر نوپای آجین به سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد.

- محمود فیروزبخت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیگیری های مستمر بعمل آمده توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان و همکاری اداره منابع طبیعی اسدآباد و شهردار آجین و حمایت های فرماندار اسدآباد و تلاش ها و پیگیری های مستمر نماینده شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در مرکز کشور در یک اقدام جهادی و سریع شهر آجین نیز به سامانه نهضت ملی مسکن پیوست و اضافه شد.

وی افزود: براساس سیاست های دولت به منظور ساخت مسکن برای افراد کم درآمد طی جلسات مختلفی از اراضی در اختیار منابع طبیعی در شهر آجین به اداره راه و شهرسازی برای جانمایی ساخت مسکن و سایت اداری در شهر آجین اقدام شد.

پیگیری گازرسانی به روستای حیدرآباد بخشدار پیرسلمان در ادامه با اشاره به روستای حیدرآباد واقع در بخش پیرسلمان گفت: با پیگیری های مستمر، گازرسانی به روستای حیدرآباد در دستور کار شرکت گاز شهرستان قرار گرفته و موضوع از طریق شرکت ملی گاز ایران در حال پیگیری و سیر مراحل اداری است.

آغاز توزیع کود شیمیایی در تعاونی شهر آجین وی همچنین از آغاز توزیع کود شیمیایی در تعاونی شهر آجین خبر داد و تصریح کرد: با توجه به پیگیری های مستمر بعمل آمده پس از سال های طولانی مجددا توزیع کود شیمایی در تعاونی شهر آجین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر آجین اسدآباد به سامانه نهضت ملی مسکن پیوست

شهر آجین اسدآباد به سامانه نهضت ملی مسکن پیوست