مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-11سياسي

عملکرد نیروهای انقلابی همواره در راستای خدمت به مردم و نظام است


نیروهای انقلابی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در جهت خدمت به مردم حاضر بوده و از نظام حمایت کرده اند.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: نیروهای انقلابی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در جهت خدمت به مردم حاضر بوده و از نظام حمایت کرده اند.

فرهاد زیویار در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان، اظهار کرد: تشکیل این شورا پس از انتخابات 28 خرداد 1400 یک اقدام ابتکاری است که در ادامه انتخابات انجام شده و این ائتلاف دارای عقبه ای با سابقه فعالیت های انقلابی بسیار است.

وی تصریح کرد: نیروهای انقلاب اسلامی در طول دوران پس از پیروزی انقلاب تاکنون آرایش های مختلفی برحسب شرایط زمانی به خود گرفته و عملکرد آن ها همواره در راستای خدمت به نظام و مردم بوده است.

استاندار لرستان با اشاره برگزاری موفق سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 ادامه داد: در این دوره از انتخابات، شرایط بسیار متفاوت با ادوار گذشته بود و علت آن هم حجم عظیمی از تبلیغات دشمنان برعلیه نظام بود.

نماینده عالی دولت در استان افزود: فشارهای شدید اقتصادی، تورم لجام گسیخته به ویژه در چند سال اخیر و شیوع بیماری کرونا از مهم ترین مواردی بود که دشمنان نظام با تکیه بر آن ها در جهت دلسرد نمودن مردم برای عدم مشارکت در انتخابات برنامه ریزی کرده بودند که عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد نیروهای انقلابی همواره در راستای خدمت به مردم و نظام است

عملکرد نیروهای انقلابی همواره در راستای خدمت به مردم و نظام است