مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-11سياسي

عضویت 8000 نفر در نظام صنفی کشاورزی تبریز


مسئول نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریز از عضویت 8000 نفر در این تشکل مردم نهاد خبر داد و گفت: ما در 265 زیر شاخه کشاورزی، پروانه صادر می کنیم.

- رضا زبان دار عصر چهارشنبه 19 آبان در نشست خبری اظهار کرد: نظام صنفی کشاورزی در سال 87 با مصوبه هیات وزیران کار خود را آغاز کرد، اکنون این نظام صنفی در 21 شهرستان آذربایجان شرقی تشکیل شده و طی انتخاباتی نظام صنفی کشاورزی استانی نیز شکل گرفته است که وظیفه آن نظارتی است.

وی با بیان اینکه نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریز 8000 عضو دارد، افزود: اصلی ترین رسالت ما به عنوان یکی از بازوهای محرک جهادکشاورزی، نظام مند کردن فعالیت های کشاورزی با صدور پروانه است.

مسئول نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریز در خصوص نحوه صدور پروانه شغلی، گفت: فرم درخواست پس از تکمیل توسط متقاضی، باید به تایید شورای روستا و در شهرها به تایید هیات امنا و انجمن مساجد برسد و در ادامه پس از تایید در جهادکشاورزی و نظام صنفی، هزینه عضویت دریافت شده و پروانه شغلی صادر می شود.

وی ادامه داد: پروانه شغلی صادر شده، همچون پروانه بهره برداری ارزشمند بوده و در بحث تسهیلات، ضمانت برای قوه قضاییه و غیره مزایایی دارد.

زبان دار خاطرنشان کرد: نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریز در آستانه تبدیل به اتاق اصناف کشاورزی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 8000 نفر در نظام صنفی کشاورزی تبریز

عضویت 8000 نفر در نظام صنفی کشاورزی تبریز