مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-11سياسي

شهردار سنندج: از تخصص اساتید دانشگاه برای رفع مشکلات شهری استفاده می کنیم


در راستای رفع مشکلات شهری و اجرای طرح های متنوع عمرانی، خدماتی و رفاهی از تخصص و ایده اساتید دانشگاه و نخبگان استفاده خواهیم کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی صبح امروز در دیدار با رییس دانشگاه کردستان و رییس شورای شهر، اظهار کرد: شهرداری و دانشگاه از جایگاه رفیعی برخوردارند به همین دلیل باید توجه ویژه ای به آن داشت و برای جایگاه دانشگاه احترام ویژه ای قائل شد.

وی تصریح کرد: شهرداری به دلیل نقص قانون در سطح کشور از نظر اداری مظلوم واقع شده است.

رشیدی افزود: چراغ راه شهرداری برای اجرای طرح ها و برنامه های عمرانی، اجرای برنامه عملیاتی و راهبردی است که با همکاری اساتید دانشگاه کردستان تهیه و تدوین شده است.

وی همچنین اذعان کرد: سنندج ظرفیت های زیادی در زمینه های تفریحی و گردشگری دارد و شهروندان نیز خواهان انجام اقدامات مثبت و طرح های جذاب در زمینه های مختلف هستند.

  شهردار سنندج عنوان کرد: این شهرداری آمادگی لازم برای اجرای تفاهم نامه های تخصصی بین دانشگاه و شهرداری دارد و قطعاً در این دوره از تخصص اساتید دانشگاه در جهت پیشبرد برنامه ها و طرحهای شهری استفاده خواهیم کرد.

دانشگاه کردستان می تواند به شهرداری کمک کند رحمت صادقی رییس دانشگاه کردستان هم در این دیدار اظهار کرد: از لحاظ رسالت کاری تعامل و همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار سنندج: از تخصص اساتید دانشگاه برای رفع مشکلات شهری استفاده می کنیم

شهردار سنندج: از تخصص اساتید دانشگاه برای رفع مشکلات شهری استفاده می کنیم