مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-11اجتماعي

بارش برف در 4 محور کوهستانی گیلان/ تردد در جریان است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه شاهد بارش خفیف برف در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال، سیاهکل - دیلمان و ماسال - گیلوان هستیم، - گفت: بارش ها زیر 10 سانت است.

فریرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال، سیاهکل - دیلمان و ماسال - گیلوان هستیم.

وی ارتفاع بر در محور اسالم - خلخال را هفت سانت و محور پونل - خلخال را پنج سانت دانست و افزود: در اکثر محورهای مواصلاتی استان بارش باران داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه ترافیک در کلیه محورهای استان در جریان است، تصریح کرد: افراد برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

مرادی، با بیان اینکه در طرح راهداری زمستانی امسال 39 راهدارخانه ثابت و 18 راهدارخانه سیار جانمایی شده است، گفت: همچنین 359 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در راهداری زمستانی امسال در تمامی راهدارخانه های ثابت و سیار مستقر خواهند شد.

وی از آماده باش 542 نیروی انسانی در قالب 60 اکیپ راهداری، 57 اکیپ عملیاتی و سه اکیپ پشتیبانی در طرح راهداری زمستانی امسال خبر داد و یادآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در 4 محور کوهستانی گیلان/ تردد در جریان است

بارش برف در 4 محور کوهستانی گیلان/ تردد در جریان است