مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-11سياسي

قالیباف: همه مشکلات کشور قابل حل است


فاصله بین پیشرفت و عزت یک کشور و یک ملت تا وابستگی و تحت سلطه بودن و ذلیل شدن آن فقط در یک روحیه و جمله است که آیا ما می توانیم یا نمی توانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم دهمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حسن طهرانی مقدم و یادواره 286 شهید هوافضای سپاه که در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) برگزار شد، با بیان اینکه امروز نیروی هوافضای سپاه به برکت مجاهدت رزمندگان آن از روز های غربت در دفاع مقدس بیرون آمده است، اظهار داشت: نیروی هوافضا امروز تضمین کننده اقتدار کشور در زمین، هوا و دریا و نماد شعار ما می توانیم است.

وی ادامه داد: فاصله بین پیشرفت و عزت یک کشور و یک ملت تا وابستگی و تحت سلطه بودن و ذلیل شدن آن فقط در یک روحیه و جمله است که آیا ما می توانیم یا نمی توانیم.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر همین نیروی هوافضای سپاه را که یک تابلوی تمام عیار از ما می توانیم است مرور کنیم، می بینیم که در کنار خودباوری و خدامحوری مبتنی بر سنت های الهی، مردم داری و مشارکت دادن مردم نیز در موفقیت آن مؤثر بوده است.

قالیباف با تاکید بر اینکه امروز امنیت ما در بخش های مختلف در زمین، هوا، دریا و در مرز ها به برکت همین روحیه ما می توانیم است، تصریح کرد: البته باور ما این است که مکتب امام (ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: همه مشکلات کشور قابل حل است

قالیباف: همه مشکلات کشور قابل حل است