مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-11اقتصادي

تولید صنعتی دو نوع نانو ذره برای رفع نیازهای 4 حوزه صنعتی


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با تولید نانو ذرات فلزی و سیلیکات توانسته اند این محصولات را در صنایع کاشی و سرامیک، رنگ و لاستیک و تایر کاربردی کننند.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با تولید نانو ذرات فلزی و سیلیکات توانسته اند این محصولات را در صنایع کاشی و سرامیک، رنگ و لاستیک و تایر کاربردی کننند.

به گزاش ایسنا، دکتر خلیل بیگی مدیر عامل یکی از شرکت های دانش بنیان در لایو ستاد نانو با بیان اینکه این شرکت فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است، گفت: ما علاوه بر آنکه شرکتی در پارک فناوری استان یزد مستقر کردیم، خط تولید برای محصولات این شرکت را راه اندازی کرده و به بهره برداری رساندیم.

وی آغاز فعالیت این شرکت را در زمینه تولید نیمه صنعتی و صنعتی نانو ذرات دانست و اظهار کرد: تمرکز تحقیقات من در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری بر روی سنتز انواع نانو ذرات اکسید فلزی و نانو سیلیکات بوده است و بعد از فارغ التحصیلی با تاسیس این شرکت این دو زمینه را توسعه دادیم.

بیگی نانو ذرات اکسید روی و انواع نانو سیلکات ها را از محصولات عمده این شرکت نام برد و یادآور شد: از آنجایی که بازار کاشی و سرامیک و رنگ در کشور رونق دارد، از این رو ما با تولید این محصولات توانستیم به سمت تولید انبوه برویم و سهمی در تامین مواد اولیه این صنایع داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید صنعتی دو نوع نانو ذره برای رفع نیازهای 4 حوزه صنعتی

تولید صنعتی دو نوع نانو ذره برای رفع نیازهای 4 حوزه صنعتی