مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-11سياسي

کمک به آزادی 15 زندانی از ندامتگاه کرج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، به همراه معاون نظارت بر امور زندان ها و اجرای احکام دادگستری استان، رییس دادگستری، دادستان و برخی از قضات شهرستان چهارباغ و مدیران اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی استان با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج با 120 نفر از زندانیان مربوط به حوزه قضایی شهرستان چهارباغ دیدار و گفت وگو کردند.

رییس کل دادگستری استان البرز در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه این بازدیدها در راستای ارتباط منسجم، منظم و هدفمند دستگاه قضایی با زندانیان از طرف معاونت نظارت بر امور زندان ها و اجرای احکام دادگستری استان طراحی و برنامه ریزی شده است گفت: در بازدید قبلی از ندامتگاه شهید کچویی، ضمن دیدار و گفت و گو با 160 نفر از زندانیان مشکلات آن ها مورد بررسی قرار گفت که منتهی به آزادی 28 نفر از زندانیان نسوان شد.

وی افزود: امروز نیز مشکلات 120 زندانی از حوزه قضایی چهارباغ در ندامتگاه مرکزی کرج مورد رسیدگی قرار گرفت و 15 نفر در جریان این بازدید از آزادی برخوردار شدند که عمدتا با استفاده از نهادهای ارفاقی از قبیل مرخصی منتهی به آزادی بود.

وی با اشاره به تاکیدات رییس قوه قضاییه در توجه به امور زندانیان، یادآور شد: طبق برنامه تدوینی که در راستای دستورات رییس قوه قضاییه تدوین شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به آزادی 15 زندانی از ندامتگاه کرج

کمک به آزادی 15 زندانی از ندامتگاه کرج