مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-11پزشكي

بستری 39 بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت 3 بیمار در اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 39 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متاسفانه طی این مدت 3 بیمار در اثر ابتلا به این بیماری فوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام حبیب زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 39 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متاسفانه طی این مدت 3 بیمار در اثر ابتلا به این بیماری فوت کردند.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به 180 نفر رسید و از این تعداد 46 بیمار بدحال در بخش آی سی یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این ها، 107 بیمار نیز تحت نظر هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل تشریح کرد: طی همین مدت خوشبختانه 43 بیمار مبتلا به بیماری کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

وضعیت مشگین شهر همچنان نارنجی است حبیب زاده تصریح کرد: هم اکنون شهرستان مشگین شهر در وضعیت نارنجی (پرخطر)، شهرستان های اردبیل، پارس آباد، بیله سوار و گرمی در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان های خلخال، سرعین، کوثر، نمین، اصلاندوز و نیر در وضعیت آبی (کم خطر) قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 39 بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت 3 بیمار در اردبیل

بستری 39 بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت 3 بیمار در اردبیل