مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-11سياسي

از کتاب “این جزیره با تو نفس می کشد” رونمایی شد


زندگی نامه داستانی شهید موسی درویشی نخل ابراهیمی در قالب کتاب این جزیره با تو نفس می کشد به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه هرمزگان و توسط “اعظم پشت مشهدی” تالیف و توسط مدعوین در این آیین رونمایی شد.

- آیین رونمایی از کتاب این جزیره با تو نفس می کشد تازه ترین اثر اعظم پشت مشهدی در حسینیه عاشقان ثارالله با حضور سردار فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان برگزار شد.

کتاب این جزیره با تو نفس می کشد در برگیرنده مروری بر زندگی شهید شاخص کارگری کشور شهید موسی درویشی نخل ابراهیمی است.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در ابتدای این آیین با اشاره به سیره شهید درویشی به بیان خاطره ای ازمقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران کنگره 1500 شهید استان هرمزگان پرداخت و اظهار داشت: در این دیدار قریب به 48 کتاب و نرم افزار از شهدای هرمزگان و عنوان کتابی با موضوع خاطرات شهید درویشی تقدیم شد و حضرت آقا فرمودند شهید درویشی شهید عملیات خیبر هستند و این اشراف مقام معظم رهبری نسبت به شناخت شهید درویشی برایمان جالب بود.

سالاری با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری هر کدام از شهدا یک نماد هستند و باید این نمادها را بزرگ کنیم و برای جوان ها و نوجوان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کتاب “این جزیره با تو نفس می کشد” رونمایی شد

از کتاب “این جزیره با تو نفس می کشد” رونمایی شد