مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-11ورزشي

الماسی: با اکسیر الوند در اندیشه صعود هستیم


سرمربی تیم فوتبال اکسیر الوند گفت: مجموعه تیم «اکسیر الوند» به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ دسته سوم است تا بتواند شایستگی‎های فوتبال همدان را به رخ بکشد.

- محمود الماسی امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس از همدان با اشاره به مراحل آماده سازی تیم اکسیر الوند برای حضور در لیگ دسته سوم، اظهار کرد: تیم اکسیر الوند به عنوان یک تیم کاملاً خصوصی و با منابع مالی حداقلی به دنبال حضوری قدرتمتد در لیگ دسته سوم کشور است.

وی ادامه داد: با یک تیم بومی و استفاده حداقلی از بازیکنان غیر بومی و یک کادرفنی همدانی به دنبال اثبات توانایی‎های فوتبال همدان هستیم و برای حضوری پرقدرت در لیگ دسته سوم، روزشماری می‎کنیم.

سرمربی تیم اکسیر الوند بیان کرد: خوشبختانه مالک تیم به عنوان اولین حامی ما سعی در پیشبرد اهداف تیم دارد و همه امکانات لازم را برای درخشان ظاهر شدن تیم را فراهم کرده است.

وی گفت: میلاد مستوفی با سابقه مدیریت تیم‎های اکسیر البرز در کرج و اکسیر دماوند در تهران، با هدف توسعه فوتبال استان امتیاز تیم صعود کرده شهدای باباعلی بهار را خریداری کرد تا در لیگ دسته سوم فوتبال کشور به نام همدان حضور پیدا کند.

الماسی از جذب بازیکنان خوب بومی و غیر بومی در تیم اکسیر الوند خبر داد و افزود: بازیکنان جذب شده در تیم همگی سابقه بازی در در لیگ های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الماسی: با اکسیر الوند در اندیشه صعود هستیم

الماسی: با اکسیر الوند در اندیشه صعود هستیم