مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-11سياسي

یک مدرس دانشگاه: برنامه دیپلماسی هسته ای دولت سیزدهم، مذاکره نتیجه محوراست


برنامه دیپلماسی هسته ای دولت سیزدهم، مذاکره نتیجه محور بوده و دولت هم برنامه دیپلماسی هسته ای خود را به صورت شفاف مطرح نموده است.

- غلامرضا صفرپور در گفتگو با خبرنگار فارس بیان داشت: یکی از روش های پیشبرد اهداف سیاسی خارجه و حل اختلافات در علوم سیاسی دیپلماسی مذاکره و گفتگو است و از زمانی که اتهامات هسته ای از طرف غرب به ایران زده شد، دولت های مختلف ایران با گرایش و سلائق سیاسی متفاوت، برای نشان دادن حسن نیت با کشورهای غربی وارد مذاکره شدند که به نظر می رسد در دولت سیزدهم هم این گونه باشد؛ از همان ابتدا، آقای رییسی چه در زمان تبلیغات انتخاباتی خود و چه در زمان کسب مسئولیت همچنین وزیر امور خارجه دولت بر ادامه مذاکره تاکید داشته اند.

این مدرس دانشگاه با اشاره به مواضع هیئت دولت گفت: همان طور که رییس جمهور و وزیر خارجه همچنین مسئول تیم مذاکره کننده تاکید داشته اند به دنبال مذاکره برای مذاکره نیستند و اقتصاد کشور را به این مساله و برنامه ریزی خاصی دارد.

صفرپور با بیان اینکه دولت سیزدهم قرار است 8 آذر ماه برای مذاکره در نشست وین شرکت کند، اظهار داشت: به نظر می رسد سه شرط را مطرح خواهند کرد لغو تمام تحریم ها اولویت اصلی است  و از طرفی راست آزمایی و ضمانت اجرای تعهدات و قراردادها از دیگر شروط دولت ایران خواهد بود تا حتی با تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مدرس دانشگاه: برنامه دیپلماسی هسته ای دولت سیزدهم، مذاکره نتیجه محوراست

یک مدرس دانشگاه: برنامه دیپلماسی هسته ای دولت سیزدهم، مذاکره نتیجه محوراست