مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-11سياسي

وزیر کشور: جلوگیری از تغییر کاربری جنگلی در دستور کار قرار گیرد


وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران گفت: اقتصاد جنگل در این استان بسیار مهم است و جلوگیری از تغییر کاربری جنگلی و حفظ جنگل، باید در دستور کار قرار بگیرد.

- ایسنا/مازندران وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران گفت: اقتصاد جنگل در این استان بسیار مهم است و جلوگیری از تغییر کاربری جنگلی و حفظ جنگل، باید در دستور کار قرار بگیرد.

سردار احمد وحیدی وزیر کشور در این مراسم، اظهار کرد: مازندران هم به لحاظ معنوی، حماسه و هم به لحاظ طبیعت، استان مهمی است، کوه ها، جلگه ها و دشت ها، دریا، و همه مواهب طبیعت استان، یک ظرفیت بزرگی ایجاد کرده است.

مازندران سرزمینی پر از خاطره های ارزشمند و دلاوری ها است؛ حماسه هایی که به حب اهل بیت و مامن آنها معروف است و این افتخار بزرگی محسوب می شود.

وی ادامه داد: رتبه اول در تولید برنج، رتبه دوم در تولید مرکبات، رتبه اول در تولید مرغ و تخم مرغ، رتبه اول در تولید گل های زینتی، رتبه اول در تولید آبزیان، بخش کمی از ظرفیت های بزرگ استان است.

ظرفیت های معنوی و تاریخی استان بسیار فراوان است و این ظرفیت های طبیعی در مقابل آن اندک است اما باید از ظرفیت های خدادادی حداکثر بهره گرفته شود تا مسیر پیشرفت را به سمت تمدن نوین اسلامی و مدینه فاضله ای که در چشم انداز این نظام مقدس قرار دارد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: جلوگیری از تغییر کاربری جنگلی در دستور کار قرار گیرد

وزیر کشور: جلوگیری از تغییر کاربری جنگلی در دستور کار قرار گیرد