مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-11بين الملل

تجربه خشونت فیزیکی و روانی در میان هزاران نیروی آمریکایی


نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد که بیش از 35 هزار نفر از پرسنل نیروی هوایی آمریکا طی دو سال گذشته، شکل خاصی از خشونت فیزیکی یا روانی را تجربه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق نتایج یک تحقیقات جدید، بیش از 35 هزار نفر از پرسنل نیروی هوایی ایالات متحده، در دو سال گذشته اشکال خاصی از خشونت فیزیکی یا روانی را تجربه کرده اند.

پایگاه اطلاع رسانی هیل در این خصوص گزارش کرد، از بین 68 هزار عضو نیروی هوایی ایالات متحده، نگهبانان نیروی هوا و فضا و کارمندان غیرنظامی نیروی هوایی این کشور که به تحقیقات پاییز سال گذشته میلادی (2020) کارگروه خشونت بین فردی نیروی هوایی ایالات متحده پاسخ داده اند، 54 درصد یا همان 36 هزار و 720 نفر گزارش کردند که نوعی از آسیب روانی یا جسمی را که از فرهنگ عزت و احترام به دور است، تجربه کرده اند .

طبق این گزارش، نیروی هوایی آمریکا که روز سه شنبه هفته جاری نتایج این مطالعه را منتشر کرد، ابراز امیدواری کرده که درک بهتری از دامنه خشونت بین فردی که پرسنل این نیرو در خانه و محل کار تجربه کرده اند به دست آورد.

  کارگروه داخلی نیروی هوایی آمریکا، 81 رفتار را به عنوان تداوم آسیب شناسایی کرد که از تحقیر تا آزار جنسی و آسیب های فیزیکی را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه خشونت فیزیکی و روانی در میان هزاران نیروی آمریکایی

تجربه خشونت فیزیکی و روانی در میان هزاران نیروی آمریکایی