مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-11پزشكي

واکسیناسیون کودکان ایرانی با واکسن پاستوکوک


این واکسن در حال حاضر در سبد واکسیناسیون کشور برای ایمن سازی کودکان و بزرگسالان قرار دارد و در کشور کوبا هم به حدود یک میلیون و 800 هزار کودک تزریق شده است که هیچ عارضه جدی در این کودکان مشاهده نشده است.

- ایرنا نوشت: رییس انستیتو پاستور ایران گفت: کودکان ایرانی با تزریق واکسن پاستوکووک مقابل ویروس کووید-19 ایمن می شوند.

دکتر علیرضا بیگلری روز پنجشنبه افزود: پاستوکووک از معدود واکسن هایی است که کارآزمایی بالینی آن برای گروه سنی 2 تا سال 18 انجام شده است و برای این سنین نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این واکسن در حال حاضر در سبد واکسیناسیون کشور برای ایمن سازی کودکان و بزرگسالان قرار دارد و در کشور کوبا هم به حدود یک میلیون و 800 هزار کودک تزریق شده است که هیچ عارضه جدی در این کودکان مشاهده نشده است.

رییس انستیتو پاستور ایران یادآور شد: این موضوع در کنار اعتبار 100 ساله این موسسه تحقیقاتی در ایران و اعتماد مردم به محصولات آن تاییدی است تا والدین ایرانی فرزندان دلبند خود را با یک واکسن مطمئن مقابل ویروس کرونا واکسینه کنند.

بیگلری ادامه داد: با توجه به شواهد مبنی بر نیاز به تزریق دزهای یادآور برای تمام واکسن ها، دز یادآور پاستوکووک با نام پاستوکووک پلاس نیز تولید شده که می تواند به عنوان دز تقویتی سایر واکسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کودکان ایرانی با واکسن پاستوکوک

واکسیناسیون کودکان ایرانی با واکسن پاستوکوک