مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-11اجتماعي

شهردار بناب بالاخره انتخاب شد


بالاخره پس از کش و قوس های فراوان و تأخیر چند ماهه برای انتخاب و معرفی شهردار بناب، شورای اسلامی شهر بناب شهردار این شهر را انتخاب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، اعضای شورای اسلامی شهر بناب در جلسه صبح امروز خود فرید پناهی قدیم را با 5 رأی به عنوان کلیددار شهر بناب انتخاب کردند.

پیش از این شورای اسلامی شهر بناب فرد دیگری را برای این سمت انتخاب و به استانداری آذربایجان شرقی معرفی کرده بودند که استانداری آذربایجان شرقی بنا به دلایلی از جمله محدودیت سنوات خدمتی نامبرده وی را برای سمت شهرداری بناب مناسب ندانسته بود.

طی هفته های اخیر موضوع تأخیر در انتخاب شهردار بناب مبحث داغ رسانه های مختلف و مورد انتقاد فرماندار و امام جمعه شهرستان بناب قرار گرفته بود.

این گزارش حاکی است، اعضای شورای اسلامی شهر بناب با قطع امید نسبت به تأیید شهردار منتخب از سوی استانداری و شورای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی امروز صبح طی جلسه ای فرید پناهی قدیم را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند.

لازم به ذکر است، فرید پناهی قدیم از شهروندان بناب و دارای دکترای برنامه ریزی شهری است و قبل از انتخاب به سمت شهرداری بناب مسئولیت نایب رییسی شرکت عمران و توسعه شهر جدید سهند را عهده دار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بناب بالاخره انتخاب شد

شهردار بناب بالاخره انتخاب شد