مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-11اجتماعي

لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق روستایی


فرماندار گراش خواستار برخورد قاطع با ساخت و ساز غیر مجاز در روستاها شد.

- با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز درحریم رودخانه های مناطق روستایی این شهرستان بر ضرورت پیشگیری و مقابله با بحران های فصل سرما تاکید کرد و گفت: اگر چه در شرایط خشکسالی به سر می بریم، با این وجود بارش های باران پاییزی سیلابی خواهند بود و نیاز است بخشداران و همه دهیاران آمادگی لازم جهت پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند.

وی خواستار برخورد قاطع با ساخت و ساز غیر مجاز در روستاها شد و افزود: تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز خارج از محدود شهر و در روستاها باید توسط دهیاری ها رصد شود و برای برخورد با آن ها به مراجع ذی صلاح اعلام و از ادامه روند آن ها جلوگیری شود.

فرماندار گراش با بیان اینکه نقش دهیاران در مدیریت روستایی بسیار حائز اهمیت است، گفت: دهیاران به عنوان خط مقدم توسعه و آبادانی روستاها باید ظرفیت های روستای خود را شناسایی و از مشارکت مردم در راستای اجرای طرح های توسعه ای در این مناطق بهره ببرند.

غلام پور توسعه روستاهای گراش را مستلزم رونق سرمایه گذاری و تولید دانست و تصریح کرد: دهیاران با شناسایی فرصت های سرمایه گذاری و استفاده از تسهیلات دولتی باید حلقه های لازم برای توسعه اشتغال در روستاها و درآمدزایی برای روستاییان را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق روستایی

لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق روستایی