مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-11سياسي

مردم سیستان وبلوچستان باید طعم شیرین مطالبه گری را بچشند


مدیرکل صداوسیما مرکز سیستان وبلوچستان گفت: مطالبه گری در استان باید به گونه ای باشد که مردم طعم شیرین آن را چشیده و از آن لذت ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود دولت کردستانی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه نقش رسانه ها در مطالبه گری صحیح که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد، اظهار داشت: حدود 300 نمازجمعه به صورت هفتگی در سرتاسر استان اقامه می شود که باید از این ظرفیت در راستای تحقق امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه گری صحیح استفاده کرد.

مدیرکل صداوسیما مرکز سیستان وبلوچستان افزود: خوشبختانه وضعیت مطالبه گری در استان رو به بهبود است اما کافی نیست و نباید این امر مهم تنها بر عهده مردم گذاشته شود بلکه همه دستگاه ها به ویژه نهادهای امنیتی و نظارتی نیز باید پای کار باشند و بخشی از این وظیفه خطیر را اجرایی کنند تا جلوی ناامیدی مردم گرفته شود.

وی تاکید کرد: باید از کار جزیره ای در این خصوص جلوگیری شود و با یک اتحاد و همبستگی کامل و جامع، رسانه ها و دستگاه ها و مطالبه گران بر روی محورهای اولویت دار تمرکز کرده و تا زمان به سرانجام رسیدن و حل مشکل، مطالبه گری را ادامه دهند.

به گفته کردستانی؛ امروز در استان افراد و گروه های مختلفی مطالبه گری می کنند اما باید آثار و نتایج این مطالبه گری ها منتشر شود و مردم نیز طعم شیرین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سیستان وبلوچستان باید طعم شیرین مطالبه گری را بچشند

مردم سیستان وبلوچستان باید طعم شیرین مطالبه گری را بچشند