مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-11پزشكي

واکسیناسیون کودکان ایرانی با واکسن پاستوکوک


این واکسن در حال حاضر در سبد واکسیناسیون کشور برای ایمن سازی کودکان و بزرگسالان قرار دارد و در کشور کوبا هم به حدود یک میلیون و 800 هزار کودک تزریق شده است که هیچ عارضه جدی در این کودکان مشاهده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت: رییس انستیتو پاستور ایران گفت: کودکان ایرانی با تزریق واکسن پاستوکووک مقابل ویروس کووید-19 ایمن می شوند.

دکتر علیرضا بیگلری روز پنجشنبه افزود: پاستوکووک از معدود واکسن هایی است که کارآزمایی بالینی آن برای گروه سنی 2 تا سال 18 انجام شده است و برای این سنین نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این واکسن در حال حاضر در سبد واکسیناسیون کشور برای ایمن سازی کودکان و بزرگسالان قرار دارد و در کشور کوبا هم به حدود یک میلیون و 800 هزار کودک تزریق شده است که هیچ عارضه جدی در این کودکان مشاهده نشده است.

رییس انستیتو پاستور ایران یادآور شد: این موضوع در کنار اعتبار 100 ساله این موسسه تحقیقاتی در ایران و اعتماد مردم به محصولات آن تاییدی است تا والدین ایرانی فرزندان دلبند خود را با یک واکسن مطمئن مقابل ویروس کرونا واکسینه کنند.

بیگلری ادامه داد: با توجه به شواهد مبنی بر نیاز به تزریق دزهای یادآور برای تمام واکسن ها، دز یادآور پاستوکووک با نام پاستوکووک پلاس نیز تولید شده که می تواند به عنوان دز ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کودکان ایرانی با واکسن پاستوکوک

واکسیناسیون کودکان ایرانی با واکسن پاستوکوک