مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-11بين الملل

اتهامات و ادعای رییس جمهور کلمبیا علیه ایران


رییس جمهور کلمبیا در جریان سفر به فلسطین اشغالی در سخنانی منطبق بر سیاست تل آویو علیه تهران، با مطرح کردن اتهاماتی علیه ایران گفت که اجازه غنی سازی بیشتر به ایران را نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، ایوان دوکه در جریان سفر به سرزمین های اشغالی در مصاحبه اختصاصی با روزنامه صهیونیستی هاآرتص ، ادعاهایی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

وی در این مصاحبه با تأکید بر حمایت کلمبیا از رژیم صهیونیستی بر عزم کشور خود برای مقابله با حزب الله و روابط آن با ایران تأکید کرد و گفت: هیچ کشوری نمی تواند با گروه های تروریستی رابطه داشته باشد .

کلمبیا به دنبال مستحکم کردن پیوند با تل آویو استوی با تأکید بر لزوم افزایش روابط تجاری با رژیم صهیونیستی و همراهی با مقام های این رژیم در پیشبرد اهداف جنگ طلبانه در خاورمیانه گفت: خیلی از آن (سفر به فلسطین اشغالی) لذت بردم.

فرصت بسیار بزرگی است که پیوند میان کلمبیا و اسراییل محکم تر شود و شاهدیم که سرمایه گذاران اسراییلی بیشتری برای رفتن به کلمبیا مشتاق هستند بنابراین این به من انگیزه زیادی می دهد و فکر می کنم این فرصتی است که این رابطه را به بالاترین حد ممکن برسانم .

دوکه سناتور سابق کلمبیایی که سه سال پیش رییس جمهور شد به همراه گروه بزرگی از وزرا و تجار به منظور تقویت روابط اقتصادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهامات و ادعای رییس جمهور کلمبیا علیه ایران

اتهامات و ادعای رییس جمهور کلمبیا علیه ایران