مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-11سياسي

دستاورد ؛ نگاهی به پایان نامه های برتر دانشجویی


دانشجویی «دستاورد» با محوریت گفت وگو پیرامون پایان نامه های برتر دانشجویی، به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

- طرح علمی- دانشجویی دستاورد با محوریت گفت وگو پیرامون پایان نامه های برتر دانشجویی، به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اینکه دانشجویان امکان اندکی برای معرفی دستاوردهای علمی خود به جامعه دارند و پایان نامه های خوب دانشجویان به سطح کاربردی و عملیاتی نمی رسد، طرح علمی- دانشجویی دستاورد که به همت دبیرخانه فعالیت های علمی و فناورانه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می شود، فرصتی فراهم آورده است تا با برگزاری برنامه هایی، مخاطبان شامل دانشجویان، اساتید، سیاست گذاران و مسئولان، کارشناسان و صاحب نظران و حتی صاحبان صنایع و کسب و کارها، با دستاوردهای علمی، اختراعات، پروژه های تحقیقاتی و پایان نامه های کاربردی دانشجویان آشنا شوند.

معرفی دستاوردهای دانشجویی در قالب نشست‎ های برخط، محتواهای چندرسانه ای، اینفوگرافیک، رویدادهای مسئله محور، از جمله برنامه های این طرح عنوان شده است.

در نخستین برنامه طرح دستاورد که به صورت آنلاین برگزار می شود، پایان نامه دانشجویی با موضوع ارائه معیاری بیومکانیکی برای بازسازی حفره های به جا مانده پس از تخلیه تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد ؛ نگاهی به پایان نامه های برتر دانشجویی

دستاورد ؛ نگاهی به پایان نامه های برتر دانشجویی