مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-11سياسي

راه اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی سمنان


معاون استاندار سمنان با اشاره به کمیسیون کارگری و وقوع حادثه برای یکی از کارگران شهرک صنعتی سمنان، گفت: راه اندازی اورژانس در این مکان با همکاری دستگاه های ذی ربط صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور صبح پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت پایگاه اورژانس شهرک صنعتی سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه پیرو جلسه کمیسیون کارگری و وقوع حادثه برای یکی از کارگران شهرک صنعتی سمنان ضرورت ایجاد پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی سمنان بیش از پیش مشخص شد، تاکید کرد: لیست تجهیزات اولیه برای تجهیز ساختمان موقت پایگاه اورژانس شهرک صنعتی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان به شرکت شهرک های صنعتی استان اعلام و لازم است توسط این مجموعه در کمترین زمان ممکن آماده شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی پایگاه اورژانس شهرک صنعتی سمنان به واسطه استقرار کانون جمعیتی قابل توجه، امری حائز اهمیت و ضروری است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی مقدمات اولیه برای استقرار پایگاه را فراهم و در کمترین زمان ممکن نسبت به راه اندازی اورژانس اقدام کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه راه اندازی اولیه پایگاه اورژانس شهرک صنعتی با استفاده از امکانات موجود انجام خواهد شد، گفت: پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی سمنان

راه اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی سمنان