مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-11سياسي

کشورهای استکباری به ملت خود هم رحم نمی کنند


استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله گفت: کشورهای استکباری به ملت خود نیز رحم نمی کنند و بسیاری از آزمایشات زیست محیطی خطرناک را در سرزمین های خود و دیگران امتحان می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، علی کرمی استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله و متخصص رشته بیوتکنولوژی پزشکی و فوق تخصص مهندسی ژنتیک در نشست تحلیلی_بصیرتی نبرد تمدن ها   که به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، با موضوع نظام سلطه و حملات بیولوژیک برگزار شد، با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران گفت: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر دولت آمریکا، مرگ بر سیاست های استکباری آمریکا.

وی تاکید کرد: ما با آنها کاری نداریم، آنها دست از سر ملت ها برنمی دارند.

اگر روزی بمب اتم استفاده می کردند؛ امروزه سلاح بیولوژیک استفاده می کنند و تشخیص آنها به شدت سخت تر از سلاح های مخرب غیر بیولوژیکی است.

 کرمی تاکید کرد: دستگاه هایی وجود دارد که به سرعت وجود مواد رادیواکتیو را تشخیص می دهند ولی برای شناخت یک ویروس مشکوک مانند کرونا حتما باید تست مولکولی استفاده کرد.

وی افزود: در مقالات منتشرشده، ارزان ترین سلاح های تخریبی، بیولوژیک ها هستند و شواهد هم نشان داده که تهدیدات ویروس های مشکوک بیماری زا به شدت مخرب تر از اسلحه هسته ای بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای استکباری به ملت خود هم رحم نمی کنند

کشورهای استکباری به ملت خود هم رحم نمی کنند