مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-11سياسي

نصب ماکت هواپیمای اف 4 در ورودی ملایر به یاد 9 شهید خلبان


مسئول یادمان های حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیروی هوایی از نصب ماکت هواپیمای اف 4 در ورودی ملایر به یاد 9 شهید خلبان این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، عابدین صدوقی ظهر امروز در مراسم نصب ماکت هواپیمای اف 4 در ورودی شهر ملایر از سمت اراک به ملایر با اشاره به جانفشانی های دلاوران نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس و عملیات های موفقیت آمیز اظهار کرد: این نیرو سهم بسزایی در پیروزی جنگ تحمیلی دارد و در دوران دفاع مقدس 214 خلبان به فیض شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر در دوران پرافتخار دفاع مقدس یک هزار و 100 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است افزود: از این تعداد 284 تن شهید ارتشی و 20 شهید نیروی هوایی هستند.

مسئول یادمان های حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیروی هوایی با اشاره به اینکه 9 تن از شهدای شهدای شهرستان ملایر شهدای خلبان بوده که نسبت به جمعیت شهرستان در کشور بیشترین شهدای خلبان را در ملایر داریم گفت: در آبان ماه سال 1398 اولین یادواره شهدای خلبان و یادمان این شهدا نصب شود.

صدوقی اضافه کرد: در سطح کشور تعداد یکصد المان؛ سردیس، عکس و نماد شهدای خلبان نصب شده است که 36 یادمان ابعاد واقعی ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب ماکت هواپیمای اف 4 در ورودی ملایر به یاد 9 شهید خلبان

نصب ماکت هواپیمای اف 4 در ورودی ملایر به یاد 9 شهید خلبان