مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-11سياسي

در جلسه نمایندگان استان اصفهان با رییس جمهور چه گذشت؟


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروزرییس جمهور تاکید کردند که اولین ماموریت مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری بررسی راهکارهای حل مشکل کمبود آب در کشور و به ویژه در استان های مرکزی باشد.

- مهدی طغیانی در گفت و گو با ایسنا درباره دیدار امروز(پنجشنبه-20 آبان) نمایندگان استان اصفهان با ابراهیم رییسی- رییس جمهور و مطالب عنوان شده در این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه نمایندگان استان اصفهان بحث های مختلف حوزه انتخابیه خود و مسائلی را که میان نمایدگان مشترک است، مطرح کردند.

نمایندگان استان بر حل مشکل کمبود آب، توجه به حفظ میراث فرهنگی، رفع آلودگی هوا و مقابله با پدیده فرونشست زمین تاکید کردند.

وی افزود: البته مشکلات منطقه ای که بیشتر مربوط به یک یا دو شهرستان بود در این جلسه مطرح شد که رییس جمهور بر حل مشکل آب با پیگیری های دولت و راهکارهایی که کارشناسان ارائه می دهند تاکید کرد.

البته برخی نمایندگان استان ایده هایی برای حل مشکل آب استان داشتند که رییس جمهور دستور دادند مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری این موضوع را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهد و جمع بندی آن سریع تر و بر اساس دیدگاه هایی که مراکز علمی روی آن کار کرده اند، ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه نمایندگان استان اصفهان با رییس جمهور چه گذشت؟

در جلسه نمایندگان استان اصفهان با رییس جمهور چه گذشت؟