مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-11سياسي

ذات جهاد دانشگاهی فناورانه است/به دنبال کار ویترینی و تبلیغاتی نیستیم


رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: این نهاد انقلابی به دنبال کار ویترینی و تبلیغاتی نبوده و هدف جهاددانشگاهی فعالیت کیفی و کاربردی در حوزه ماموریت های محوله است.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: این نهاد انقلابی به دنبال کار ویترینی و تبلیغاتی نبوده و هدف جهاددانشگاهی فعالیت کیفی و کاربردی در حوزه ماموریت های محوله است.

علی اصغر غفاری زاده به مناسبت فرا رسیدن 20 آبان ماه سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در استان مرکزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تشکیل جهاددانشگاهی در کشور در 16 مردادماه 1359 با دستور امام راحل اتفاق افتاد و این نهاد انقلابی در استان مرکزی در 20 آبانماه همان سال و جزو اولین واحدهای کشور بود که در این استان تشکیل و راه اندازی شد و همه ساله با برگزاری برنامه هایی توانمندی ها و ظرفیت های این نهاد به مسئولان اجرایی و سیاسی استان شناسانده می شود.

وی توجه کشورها به مجموعه های دانش بنیان و فناور را از موضوعات مهمی بیان کرد که باید مورد توجه قرار گیرد و افزود: جامعه ای توسعه خواهد یافت که مجهز به علم روز بوده و به موضوع شرکت های دانش بنیان و فناور توجه ویژه ای داشته باشد.

گرچه برخی کشورها به دلیل برخورداری از موهبت های الهی نظیر نفت، آب و سایر منابع توانسته اند پایدار بمانند اما اگر کشوری بخواهد از اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذات جهاد دانشگاهی فناورانه است/به دنبال کار ویترینی و تبلیغاتی نیستیم

ذات جهاد دانشگاهی فناورانه است/به دنبال کار ویترینی و تبلیغاتی نیستیم