مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-11فناوري

پهنای باند چهار روستای شهرستان سقز افزایش یافت


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه با تلاش همکاران آماده سازی بستر و زیرساخت مناسب انتقال در چهار روستای شهرستان سقز انجام شده است؛ - گفت: پهنای باند روستاهای خورده لوکی، انبار غله ،حسن سالاران و بسطام در سقز افزایش یافته است.

آزاد حکمت در گفت وگو با ایسنا ضمن تشریح اقدامات توسعه ایی و افزایش پهنای باند اینترنت پرسرعت در روستاهای استان اظهار کرد: در همین راستا با سرمایه گذاری و تامین تجهیزات لازم، پهنای باند اینترنت در روستاهای فوق به میزان چشمگیری افزایش یافت که رضایتمندی مشتریان از کیفیت و سرعت اینترنت را به دنبال دارد.

وی خاطر نشان کرد: پهنای باند اینترنت در روستای خورده لوکی از 4 مگ به 1000 مگ معادل250 برابر، انبار غله از2مگ به 100مگ معادل50 برابر، حسن سالاران از 4مگ به 50 مگ معادل 25 برابر و بسطام از 2مگ به 50 مگ 25 برابر افزایش داده شده است.

وی با اعلام این مهم که اجرای این پروژه در این چهار روستای شهرستان سقز شرایط استفاده و بهره مندی ساکنین را از اینترنت با کیفیت و سرعت بالا، دسترسی سریع به اطلاعات موجود در فضای مجازی، انجام امورات در فضای مجازی با سرعت بالا و حضور دانش آموزان در کلاس های آنلاین را فراهم نموده است گفت: مشتری مداری و جلب رضایت آنان یکی از استراتژیهای منطقه است که برای تحقق این مهم گام های بلندی برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنای باند چهار روستای شهرستان سقز افزایش یافت

پهنای باند چهار روستای شهرستان سقز افزایش یافت