مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-11اقتصادي

1664 درخواست سرمایه گذاری در پنجره واحد کرمانشاه ثبت شده است


به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه، امسال 1664 درخواست سرمایه گذاری در پنجره واحد استان ثبت شده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه، امسال 1664 درخواست سرمایه گذاری در پنجره واحد استان ثبت شده است.

امیرحمزه حیدریان در نشست هم اندیشی بررسی مسائل و مشکلات فعالین اقتصادی بخش خصوصی با دولت که امروز(20 آبان) با حضور مدیرکل پارلمانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، به تشریح آخرین وضعیت سرمایه گذاری در استان پرداخت و اظهار کرد: از چند سال پیش مرکز خدمات سرمایه گذاری در راستای قانون تشکیل و حمایت از سرمایه گذاری خارجی در استان شکل گرفت تا براساس رسالت خود از سرمایه گذاران خارجی از لحظه ورود تا زمان اجرایی شدن پروژه هایشان حمایت کند و موانع پیش روی فعالیت آنها را بردارد.

وی ادامه داد: بدنبال آن سامانه پنجره واحد مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هم در سال 1398 راه اندازی شد تا درآن وضعیت تمام درخواست های سرمایه گذاری چه داخلی و چه خارجی در استان مشخص شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه افزود: براین اساس تمام کسانی که بخواهند در استان سرمایه گذاری کنند، درخواست های خود را در این سامانه ثبت می کنند و روند رسیدگی به این درخواست تا لحظه صدور مجوز و اجرایی شدن پروژه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1664 درخواست سرمایه گذاری در پنجره واحد کرمانشاه ثبت شده است

1664 درخواست سرمایه گذاری در پنجره واحد کرمانشاه ثبت شده است