مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-11بين الملل

دفاع عربستان از سوختهای فسیلی در کنفرانس اقلیمی سازمان ملل


وزیر انرژی عربستان سعودی در گلاسکو اظهار کرد که تلاشها برای مبارزه با تغییرات اقلیمی نباید امنیت انرژی جهانی را تضعیف یا منبع انرژی خاصی را حذف کند.

- وزیر انرژی عربستان سعودی در گلاسکو اظهار کرد که تلاشها برای مبارزه با تغییرات اقلیمی نباید امنیت انرژی جهانی را تضعیف یا منبع انرژی خاصی را حذف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اظهارات مقام انرژی ارشد عربستان سعودی که بزرگترین تولیدکننده عضو اوپک است، در نشست اقلیمی سازمان ملل متحد (COP26) به میزبانی انگلیس در اسکاتلند مطرح شد.

این کنفرانس با هدف دریافت تعهد از سران جهان برای کاهش انتشار گاز گلخانه ای به خصوص در حوزه نفت، زغال سنگ و گاز برگزار می شود.

شاهزاده عبدالعزیز بن سلمان، وزیر انرژی عربستان سعودی در این نشست گفت: ضروری است که بدون جانبداری به نفع یا علیه هیچ منبع انرژی، تنوع راهکارهای اقلیمی و اهمیت کاهش آلایندگی که در توافق اقلیمی پاریس مقرر شده است، را به رسمیت بشناسیم.

وی در ادامه افزود: مذاکره کنندگان باید نسبت به شرایط ویژه کشورهای کمتر توسعه یافته که بعضی از آنها در برابر درخواستها برای فاصله گرفتن جدی از سوختهای فسیلی به دلیل هزینه های اقتصادی آن مقاومت می کنند، آگاه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع عربستان از سوختهای فسیلی در کنفرانس اقلیمی سازمان ملل

دفاع عربستان از سوختهای فسیلی در کنفرانس اقلیمی سازمان ملل