مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-11ورزشي

رسانه ها به افزایش اعتماد عمومی کمک کنند


فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه رسانه ها باید منعکس کننده واقعیت های جامعه باشند، گفت: رسانه ها باید با شناخت دقیق مباحث را به بستر جامعه کشانده و با ایجاد فضای همدلی و همگرایی موجب ایجاد دلگرمی و افزایش اعتماد عمومی شوند.

- سردار یدالله بوعلی پنج شنبه 20 آبان در حاشیه اردوی ورزشی تفریحی، خبرنگاران و عکاسان خبری که به همت بسیج رسانه فارس و همراهی پتروشیمی مرودشت، برگزار شد، با بیان اینکه با قدر فرصت ها را دانست، عنوان کرد: باید در ایعاد مختلف به دنبال هم افزایی باشیم و در انتقال پیام های فرهنگی در عین وجود دیدگاههای مختلف در کنار هم باشیم.

بوعلی با بیان اینکه در رویدادهای مختلف، رسانه های فارس همدلی و همگرایی خوبی را در مسیر رشد جامعه نشان داده اند، خاطرنشان کرد: اردوهای تفریحی و فرهنگی شکل گرفته در حوزه رسانه نشان می دهد که اصحاب رسانه با وجود دیدگاه ها و نگرش های مختلف، در مسیر همه همگراه هستند.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر لزوم ادامه برگزاری چنین رویدادهایی گفت: باید شرایطی فراهم شود که اصحاب رسانه در بستر طبیعی و متنوع جامعه و به ویژه در حوزه تولید، ایجاد ظرفیت های مختلف حضور یایند تا بتوانند در قالبی نرم به آگاهی بخشی و بیان واقعیت بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها به افزایش اعتماد عمومی کمک کنند

رسانه ها به افزایش اعتماد عمومی کمک کنند