مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 12:102021-11-11سياسي

کارتن خواب ها در کرمانشاه جمع آوری می شوند


کارتن خواب ها در کرمانشاه جمع آوری می شوند.

- اظهار کرد: با تصمیمی که در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گرفته شده، افزون بر 2 اردوگاه فعال در جاده های سراب نیلوفر و ماهیدشت کرمانشاه، 2 سرپناه دیگر به ظرفیت 200 نفر برای پناه به کارتن خواب های کرمانشاه راه اندازی می شود.

وی افزود: سرپناه های شبانه با همکاری شهرداری، بهزیستی و شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه به منظور جمع آوری معتادان و متکدیان در محدوده ی پل ولایت تا سه راهی فرهنگیان فاز 2 شهر کرمانشاه است.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: قراردادهای اولیه راه اندازی 2 سرپناه جدید با بخش خصوصی منعقد و هزینه های نگهداری با کمک شهرداری و شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تأمین خواهد شد.

رنجبر با اشاره به نظارت بهزیستی به راه اندازی این گرمخانه ها ادامه داد: برای انتقال معتادان و متکدیان به محل سرپناه ها شهرداری چند دستگاه مینی بوس و ون اختصاص داده و با نگهداری شبانه از این افراد از آن ها پذیرایی لازم صورت می گیرد.

وی بیان کرد: برخی از شهروندان و خیرین نذورات خود را در همین محدوده پارک شاهد، پل ولایت تا سه راه فرهنگیان فاز 2 توزیع می کنند و سبب استقرار تعداد بیشتری متکدی در مسیر عبور گردشگران شده اند، از شهروندان و خیرین درخواست داریم که نذورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتن خواب ها در کرمانشاه جمع آوری می شوند

کارتن خواب ها در کرمانشاه جمع آوری می شوند