مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-11سياسي

تأکید بر ضرورت از سرگیری آموزش حضوری باتداوم آموزش های الکترونیکی


در نشست هم اندیشی روسای دانشگاه های معین کشور با معاونان وزارت علوم، بر ضرورت از سرگیری آموزش حضوری با تداوم آموزش های الکترونیکی تأکید شد.

- به نقل از وزارت علوم، نشست برنامه ریزی و هماهنگی از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه ها با حضور روسای دانشگاه های معین و مادر کشور؛ معاونان اداری، مالی و مدیریت منابع؛ آموزشی؛ پژوهشی و فناوری؛ فرهنگی، اجتماعی و حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، رییس سازمان امور دانشجویان، رییس صندوق رفاه دانشجویان، نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و رییس امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

اهتمام وزارت علوم برای از سرگیری آموزش حضوری، جدی و با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی است علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اهداف تشکیل این جلسه را برنامه ریزی و هماهنگی برای آمادگی کامل از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه ها؛ برنامه ریزی برای اداره امور جاری دانشگاه ها تا پایان سال 1400؛ پیشنهادات تدوین لایحه بودجه سال 1401 و همچنین بررسی مسائل مربوط به همسانسازی حقوق اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی اعلام کرد.

وی همچنین در این جلسه با اشاره به موافقت ستاد ملی مقابله با برگشته اند و وزارت علوم نیز تلاش می کند با توجه به واکسیناسیونی که انجام شده، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر ضرورت از سرگیری آموزش حضوری باتداوم آموزش های الکترونیکی

تأکید بر ضرورت از سرگیری آموزش حضوری باتداوم آموزش های الکترونیکی