مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-11اقتصادي

1835 طرح مورد حمایت صندوق صنایع پیشرفته/تفاهمنامه در اردبیل به امضا رسید


مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور گفت: از ابتدای فعالیت این صندوق تاکنون بیش از یک هزار و 835 طرح فناورانه و دانش بنیان مورد حمایت صندوق صنایع پیشرفته کشور قرار گرفته است.

- خبرنگار مهر ، رضا نقی پور اصل عصر پنجشنبه در نشست با استاندار اردبیل اظهار کرد: خوشحال هستیم که از خانواده بزرگ صنعت کشور از استان اردبیل مدیری شایسته سکانداری مدیریت ارشد استان را بر عهده گرفت که این امر به توسعه صنعتی و فناوری های نوآورانه کمک خواهد کرد.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت دانشگاه محقق اردبیلی و سایر دانشگاه ها در کمک به توسعه صنایع پیشرفته در استان اردبیل تصریح کرد: در کنار بازدید از صنایع دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری، سعی کردیم در نشستی با نمایندگان اتاق های بازرگانی ظرفیت خوب استان را در توسعه این بخش تبیین کنیم تا پیشرفت ها و توسعه همه جانبه اتفاق بیفتد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور گفت: از سال 75 این مجموعه در قالب قانون حمایت از صنایع الکترونیک فعالیت خود را آغاز کرد اما در سال 98 با اصلاح اساسنامه سرفصل های جدید برای صندوق در حمایت از حمایت پیشرو و فناورانه ابلاغ شده است.

نقی پور اصل افزود: بر اساس سیاست های کشوری حمایت از اقتصاد دانش بنیان و فناورانه مورد توجه قرار گرفته تا بدون ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1835 طرح مورد حمایت صندوق صنایع پیشرفته/تفاهمنامه در اردبیل به امضا رسید

1835 طرح مورد حمایت صندوق صنایع پیشرفته/تفاهمنامه در اردبیل به امضا رسید