مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-11حوادث

بازداشت 7 فروشنده سلاح جنگی و شکاری در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ پیام کاویانی با اعلام خبر بازداشت هفت فروشنده سلاح در تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد:در راستای اجرای چهارمین مرحله طرح اقتدار ، - رییس پلیس امنیت عمومی تهران از بازداشت هفت نفر از عاملان فروش سلاح و مهمات غیر مجاز در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ پیام کاویانی با اعلام خبر بازداشت هفت فروشنده سلاح در تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد:در راستای اجرای چهارمین مرحله طرح اقتدار ، شناسایی و دستگیری فروشندگان سلاح و مهمات غیر مجاز که موجب ایجاد ناامنی در سطح جامعه می شوند در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت تهران افزود: با انجام تلاشهای شبانه روزی و اقدامات گسترده پلیس، مأموران هویت و مخفیگاه هفت نفر از عاملان فروش سلاح و مهمات جنگی و شکاری غیر مجاز را در سطح شهر تهران شناسایی کرده و با اخذ دستور قضایی در چند عملیات جداگانه این متهمان دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح جنگی و هشت قبضه شبه سلاح و سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان در اعترافات خود محل تهیه این سلاح ها را یکی از استانهای غربی کشور اعلام کردند، تصریح کرد: تمام این نفرات پس از تشکیل پرونده، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 7 فروشنده سلاح جنگی و شکاری در تهران

بازداشت 7 فروشنده سلاح جنگی و شکاری در تهران