مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-11اقتصادي

شهرستان نیر از همه ظرفیت های لازم برای تولید ثروت برخوردار است


ظرفیت ها و منابع لازم برای سرمایه گذاری و تولید ثروت در شهرستان نیر وجود دارد و باید با مدیریت جهادی و برنامه ریزی های دقیق زمینه بهره برداری از این منابع فراهم شود.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: ظرفیت ها و منابع لازم برای سرمایه گذاری و تولید ثروت در شهرستان نیر وجود دارد و باید با مدیریت جهادی و برنامه ریزی های دقیق زمینه بهره برداری از این منابع فراهم شود.

سید حامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نیر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: شرایط و وضعیت فعلی شهرستان نیر برای توسعه و رونق اقتصادی مناسب نیست و باید از ظرفیت های موجود بخوبی بهره برداری شده و برای احیای قابلیت ها هم تلاش کنیم.

وی با اشاره به ضرورت حذف قوانین مزاحم تولید با تاسی از منویات مقام معظم رهبری، افزود: برخی قوانین دست و پا گیر باعث شده طرح ها و پروژه های زیادی بصورت نیمه تمام و بر روی کاغذ رها شده و سرمایه گذاران انگیزه اصلی خود را از دست بدهند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: نباید در شرایط حاکم اقتصادی با اعمال قوانین محدود کننده تولید ثروت به گرفتاری های مردم بیافزاییم بلکه هدف ما گره گشایی از تولید و طرح های مهم اقتصادی و صنعتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان نیر از همه ظرفیت های لازم برای تولید ثروت برخوردار است

شهرستان نیر از همه ظرفیت های لازم برای تولید ثروت برخوردار است