مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-11اجتماعي

توجه به فضاهای فرهنگی و تربیتی از اولویت های اساسی اداره نوسازی مدارس است


سرپرست اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، گفت: توجه به فضاهای فرهنگی و تربیتی یکی از اولویت های اساسی آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان است.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، گفت: توجه به فضاهای فرهنگی و تربیتی یکی از اولویت های اساسی آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان است.

ابوالقاسم بابایی در آیین افتتاح کتابخانه دانش آموزی خیر زنده یاد فرزانه گواهی که امروز 20 آبان ماه، در محل این کتابخانه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سند چشم انداز آموزش و پرورش و زیرنظام فضا و تجهیزات، توجه به فضاهای فرهنگی و تربیتی یکی از اولویت های اساسی در سطح وزارتخانه و ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است.

افتتاح کتابخانه دانش آموزی زنده یاد فرزانه گواهی از جمله اقدامات انجام شده در راستای این سند است که بر اساس سند و در راستای توجه ویژه به این فضاها انجام می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه خراسان رضوی، سرآمد حضور خیرین است، از سال 77 که جامعه خیرین تشکیل شده، خوشبختانه شاهد حضور بیش از 3000 خیر در سطح استان هستیم که به سبب تلاش و نیت های خیر این بزرگواران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به فضاهای فرهنگی و تربیتی از اولویت های اساسی اداره نوسازی مدارس است

توجه به فضاهای فرهنگی و تربیتی از اولویت های اساسی اداره نوسازی مدارس است