مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 14:102021-11-11اجتماعي

تازه ترین اخبار از سیلاب پاییزی در مازندران


با اثر ربارش شدید از شب گذشته تاکنون در استان مازندران، سیلاب برخی شهر های این استان را در برگرفت و رانش کوه در حدفاصل چالوس به مرزن آباد سبب انسداد آزادراه تهران ـ شمال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، براساس اعلام هواشناسی هوای مازندران از روز گذشته با کاهش 6 تا 12 درجه ای مواجه شد به طوری که ساری با بیشینه دمای 25 و صبح امروز بلده با کمینه دمای منفی 3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط مازندران بوده اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به آغاز بارش ها از دیشب در استان افزود: بیشترین میزان بارش باران از مناطق غربی ایستگاه های میانلات 140، گالش محله 132، سنگ پُشته 122، ایستگاه هواشناسی رامسر بین 64، نوشهر 21، آمل 18 و بابلسر 12 میلیمتر گزارش شده است.

تاکامی به ادامه بارش باران، کاهش دما و وزش باد امروز و فردا در مازندران اشاره کرد و گفت: در این مدت شاهد کاهش محسوس دمای 6 تا 12 درجه ای در مازندران هستیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران، از بارش باران و برف تا دو روز آینده در جاده های استان خبر داد و افزود: این سامانه بارشی از صبح شنبه هفته آینده به تدریج از مازندران خارج شده، و تا سه شنبه آسمان استان بیشتر صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین اخبار از سیلاب پاییزی در مازندران

تازه ترین اخبار از سیلاب پاییزی در مازندران