مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-11سياسي

تصمیم دیوان عدالت ادارای درباره شورای شهر فردیس عجولانه بود


نسبت به تصمیم گیری عجولانه دیوان عدالت ادارای در صدور رأی و تحلیف موقت چند عضو شورای شهر فردیس که باعث خدشه دار شدن اعتماد مردم می شود انتقاد دارم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با شهردار فردیس با اشاره به لزوم نگاه ویژه و تلاش مسؤلان در موقعیت کنونی کشور اظهار کرد: بر مسؤلین واجب است که علاوه بر کار اداری، فعالیت میدانی و تلاش جهادی برای حل مشکلات مردم داشته باشند.

وی با انتقاد از عجله دیوان در صدور رأی و تحلیف موقت چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر فردیس بیان کرد: دخالت امام جمعه در انتخاب اعضای شورا جایز نیست ولی نسبت به عملکرد و این تصمیم گیری عجولانه دیوان عدالت که باعث خدشه دار شدن اعتماد مردم می شود منتقدم که این کار چه ضرورتی داشته و واجب است که در نحوه تصمیم گیری ها زمینه لابی گری ها برچیده شود.

امام جمعه فردیس با اشاره به ضرورت انجام شدن کارهای فرهنگی در سطح این شهرستان تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی باید ارتباط تنگاتنگی با نهاد نمازجمعه شهر داشته باشد.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی نباید پروپاگاندا باشد و به چند مراسم سطحی محدود شود، خاطرنشان کرد: برای انجام کار فرهنگی باید در شورای فرهنگ عمومی گفتمان تخصصی صورت بگیرد تا بتوان گام های تأثیرگذار در این راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم دیوان عدالت ادارای درباره شورای شهر فردیس عجولانه بود

تصمیم دیوان عدالت ادارای درباره شورای شهر فردیس عجولانه بود