مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 15:052021-11-11سياسي

باید با پیش بینی و آمادگی مانع وقوع بحران شویم


فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه باید با پیش بینی و آمادگی مانع وقوع بحران شویم، گفت: هر کس در حیطه کاری خودش باید از الان محل های وقوع بحران را پیش بینی کند تا در مواقع لازم در اسرع وقت نسبت به رفع موانع اقدام شود.

-           علی فتح اللهی امروز در ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شرایط استان گیلان به جهت آب و هوایی، اقلیم و جغرافیایی همواره آبستن بعضی از حوادث است.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه باید با پیش بینی و آمادگی مانع وقوع بحران شویم، افزود: در سال گذشته بحث ریزگردها را در سطح استان شاهد بودیم، این نشان می دهد باید برای خیلی از مباحث نظیر سیل، خشکسالی، بارش برف آمادگی داشته باشیم.

وی گفت: ما همه ساله باید برنامه داشته باشیم و در یک افق 10 ساله به یک بانک اطلاعاتی ماشین آلات و تجهیزات نیاز داریم، در این بانک اطلاعاتی باید عمر مفید تجهیزات بررسی شود؛ تلاش داریم از اعتبارات کمیته برنامه ریزی بتوانیم رقم هایی را برای تهیه ماشین آلات جدید در نظر بگیریم.

فتح اللهی بیان کرد: یکی از اولویت های بسیار مهم بحث باز نگهداشتن محورهای مواصلاتی است؛ لازمه ارائه هرگونه خدمات باز بودن محورهای اصلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با پیش بینی و آمادگی مانع وقوع بحران شویم

باید با پیش بینی و آمادگی مانع وقوع بحران شویم