مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 15:052021-11-11اقتصادي

استفاده از ظرفیت خالی 45 واحد تولیدی در تقویت تولید و صادرات


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در 7 ماهه امسال از ظرفیت 45 واحد صنعتی و تولیدی به شکل کامل استفاده کردیم تا امکان افزایش تولید و صادرات فراهم آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی عصر پنجشنبه در مراسم راه اندازی دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور در اردبیل اظهار کرد: با تولید محصولات متنوع در استان از ابتدای امسال تاکنون 57 میلیون دلار صرفه جویی ارزی را در استان اردبیل شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای 110 واحد صنعتی پروانه بهره برداری صادر شده و هدف ما رسیدن این میزان به 150 طرح تا پایان سال جاری است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضرورت استفاده و بهره گیری از توان خالی واحدهای تولیدی را در بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی مردم یادآور شد و گفت: در 45 واحد صنعتی و تولیدی استان ظرفیت تولید 10 تا 80 درصد پیش بینی شده تا در سایه افزایش تولید در این واحدها امکان اشتغال برای 500 نفر فراهم آید.

صادقی افزود: ما در استان اردبیل حمایت همه جانبه را از شرکت های دانش بنیان و فناور انجام می دهیم به گونه ای که در استان تاکنون 20 شرکت دانش بنیان و فناور از حمایت های همه جانبه سازمان صنعت، معدن و تجارت استفاده کرده و بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت خالی 45 واحد تولیدی در تقویت تولید و صادرات

استفاده از ظرفیت خالی 45 واحد تولیدی در تقویت تولید و صادرات