مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 15:252021-11-11اجتماعي

اجرای طرح زوج و فرد وسایل نقلیه کرمانشاه به آذر ماه موکول شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح زوج و فرد وسایل نقلیه کرمانشاه به آذر ماه موکول شد.

- اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم تردد وسایل نقلیه در معابر منتهی به هسته مرکزی کلانشهر کرمانشاه و به دلیل عدم تناسب زیر ساخت های موجود از ساعت سه بعد از ظهر الی هشت شب شاهد ترافیک سنگین در معبر اصلی کرمانشاه هستیم.

وی افزود: با تصمیم شورای ترافیک طرح زوج و فرد که پیش از این بنا بود در تاریخ 22 آبان ماه اعمال شود به تاریخ اول آذر ماه موکول شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره محدوده اجرای طرح زوج و فرد در استان کرمانشاه، تصریح کرد: محدوده طرح زوج و فرد در شهر کرمانشاه از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار دوست در تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و از چهارراه جلیلی تا سه راه لشکر است.

حیدری بیان کرد: با توجه به سکونت جمعیت یک میلیون نفری شهر کرمانشاه انتظار می رود که مردم همکاری لازم را با مأموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه پارک دوبل خودروها یکی از دلایل ایجاد ترافیک در معابر شهر کرمانشاه است، خاطرنشان کرد: پارک دوبل و حاشیه ای در معابر اصلی شهر کرمانشاه باعث ترافیک و طولانی شدن مسیر شده و از رانندگان خواهشمندیم از پارک دوبل در معابر اصلی شهر خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زوج و فرد وسایل نقلیه کرمانشاه به آذر ماه موکول شد

اجرای طرح زوج و فرد وسایل نقلیه کرمانشاه به آذر ماه موکول شد