مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 17:002021-11-11سياسي

گروه های جهادی رزمندگان مبارزه با فقر و محرومیت در گام دوم انقلاب


دبیر کنگره ملی شهدای جهادگر در استان اردبیل گفت: امروز تفکر شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس در جوانان جهادی تداوم دارد و با خدمت بی منت به مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی اصلانی زاویه، شامگاه امروز در دیدار با خانواده های معظم شهدای جهادگر دفاع مقدس شهیدان علی اسدی و البرز افشاری در شهرستان خلخال اظهار کرد: نهضت انقلاب اسلامی در امتداد خون شهدای کربلاست و پیوند عمیق و ناگسستنی بین دو حماسه عاشورا و دفاع مقدس وجود دارد.

وی افزود: امروز با افتخار تفکر و اندیشه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در بین جوانان جهادی که در قالب گروه های جهادی می خواهد مردم را در فشار قرار دهد.

اصلانی عنوان کرد: بسیج پاره تن مردم و مولود انقلاب اسلامی است و این مولود انقلاب چه در جنگ دفاع مقدس و چه در جنگ اقتصادی تمام عیار حضور دارد.

وی گفت: امروز گروه های جهادی بسیج راه شهدای جهادگر دفاع مقدس را با خدمت بی منت به مردم ادامه می دهند و این نیروی مومن و پای کار خود را نوکر مردم می داند.

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل تشریح کرد: در گام دوم انقلاب گروه های جهادی بسیج، رزمندگان جبهه مبارزه با فقر و محرومیت هستند که برای خدمت به ولی نعمتان در محروم ترین مناطق کشور تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی رزمندگان مبارزه با فقر و محرومیت در گام دوم انقلاب

گروه های جهادی رزمندگان مبارزه با فقر و محرومیت در گام دوم انقلاب