مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 17:202021-11-11حوادث

خسارت سیل به 100 واحد مسکونی نوشهر مازندران


در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل حوالی ساعت سه بامداد امروز تا کنون ،تعداد100 واحد مسکونی نقاط روستایی و شهری این شهرستان دچار خسارت آبگرفتگی شده است.

- فرماندار نوشهر مازندران گفت: در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل حوالی ساعت سه بامداد امروز تا کنون ،تعداد100 واحد مسکونی نقاط روستایی و شهری این شهرستان دچار خسارت آبگرفتگی شده است.

سعید یزدانی در گفت و گو با ایرنا افزود : این بناهای مسکونی در نقاط روستایی و شهری مزگا ، حوضکتی ، مزگا ، بهجت آباد هلستان شناسایی شده اند که خسارتی هم به لوازم زندگی و بخشی از بناهای مسکونی وارد شده است.

وی اظهار کرد : سیل همچنین سبب تخریب خیابان نیما یوشیج ، پل آهنی کرکرودسر و نیز از بین رفتن 50 متر از دیواره حفاظتی رودخانه کهکرود که از روستای کوشکوسرا می گذرد، شده است.

فرماندار نوشهر گفت که از نخستین ساعات بارندگی امروز پس از گزارش های مردمی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان پای کار آمدند و با بکارگیری چندین دستگاه تجهیزات اعم از لودر ، بیل مکانیکی با همکاری بخش خصوصی ، بندر نوشهر و شهرداری به یاری سیل زدگان در این نقاط حادثه دیده شتافتند.

یزدانی افزود : متاسفانه به علت بارندگی شدید و وجود تنه و سرشاخه درختان در زیرپل ها ، آب از مسیر اصلی خود خارج و تبدیل به سیلاب شده است به طوری که گستره زیادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل به 100 واحد مسکونی نوشهر مازندران

خسارت سیل به 100 واحد مسکونی نوشهر مازندران