مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 20:402021-11-11بين الملل

گلیعاد آردان؛ نماد توحش رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی، به اقدام اخیر گلیعاد آردان سفیر و نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در پاره کردن گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل در جلسه مجمع عمومی این سازمان پرداخته و این اقدامِ .

- گلیعاد آردان؛ نماد توحش رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد! همانگونه که گزارش اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد می گوید، شاید نوکران و متحدان اسراییل در جهان غرب بخواهند چشمان خود را بر وقایع و رویدادهای عینی در اراضی اشغالی فلسطین ببندند با این حال، بقیه جهان یکچنین قصدی ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی، به اقدام اخیر گلیعاد آردان سفیر و نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در پاره کردن گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل در جلسه مجمع عمومی این سازمان پرداخته و این اقدامِ آردان را جدای از اینکه توهینی آشکار به ملل جهان دانسته، نمودی از استیصال اسراییل در لاپوشانی حقایق مرتبط با جنایت ها علیه ملت فلسطین نیز ارزیابی کرده است.

میدل ایست مانیتور دراین رابطه می نویسد: اخیرا مجمع عمومی سازمان ملل متحد جلسه ویژه ای را با هدف ارائه گزارش سالیانه شورای حقوق بشر سازمان ملل به تمامی کشورهای عضو این سازمان، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلیعاد آردان؛ نماد توحش رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد!

گلیعاد آردان؛ نماد توحش رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد!