مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 21:002021-11-11ورزشي

بازی سرنوشت ساز خیبر در تهران/ 3 تیم در انتظار لغزش صدرنشین


هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام 9 بازی برگزار می شود که در حساس ترین بازی امروز خیبر در تهران به مصاف سایپا می رود.

- ، هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز با انجام 9 بازی پیگیری می شود که در این دیدارها ملوان میزبان پارس جنوبی جم است، بادران از مس شهر بابک پذیرایی می کند، سایپا و خیبر در تهران به مصاف هم می روند، رایکا در همدان به مصاف شهرداری می رود، ماشین سازی میزبان قشقایی است، ویستا توربین میهمان آرمان گهر است، استقلال های ملاثانی و خوزستان دربی آبی های خوزستان را برگزار می کنند، خوشه طلایی در ساوه میزبان مس کرمان است و شاهین در بوشهر به مصاف شهرداری آستارا می رود.

شاید مهم ترین دیدار این هفته در تهران بین سایپا و خیبر خرم آباد باشد.

جایی که خیبر برای حفظ صدرنشینی محکوم به پیروزی است و سایپا نیز به منظور نزدیک شدن به بالای جدول نیاز مبرم به امتیازات این بازی خانگی دارد.

خیبر خرم آباد که با هدایت محسن عاشوری روزهای خوبی را می گذرند و با 10 امتیاز از 4 بازی قبلی نتایج خوبی گرفته و با شایستگی در بالای جدول قرار دارد و آنها برای حفظ این صدرنشینی ناگزیرند امتیازات کامل این بازی را به حساب خود بریزند تا بدون در نظر داشتن دیگر بازی ها، همچنان بر صدرنشینی خود ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی سرنوشت ساز خیبر در تهران/ 3 تیم در انتظار لغزش صدرنشین

بازی سرنوشت ساز خیبر در تهران/ 3 تیم در انتظار لغزش صدرنشین