مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 21:352021-11-11ورزشي

مسابقات دوی همگانی استان اردبیل با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد


رییس هیات دو و میدانی استان اردبیل گفت: مسابقات دوی همگانی استان اردبیل که در شهرستان سرعین برگزار می شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدصادق حسینی با اشاره به دو همگانی انتخابی استان اردبیل که در شهر توریستی سرعین برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات دو همگانی با حمایت و همکاری ادارات مختلف شهرستانی و استانی در شهر توریستی سرعین در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

وی در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات، افزود: توسعه ورزش دو همگانی خصوصا دو صحرانوردی، افزایش شور و نشاط اجتماعی و توسعه گردشگی ورزشی از جمله اهداف این مسابقات است.

رییس هیات دو و میدانی استان اردبیل همکاری دستگاه های اجرایی خصوصا فرمانداری و شهرداری سرعین را در آماده سازی مسیر 5 کیلومتری برای ورزشکاران مناسب ارزیابی کرد و گفت: راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، اورژانس شهرستان سرعین و شهرداری و شورای شهر هیات دو و میدانی را در برگزاری این مسابقات یاریگر بودند.

حسینی در رابطه با مسیر برگزاری این مسابقه نیز بیان کرد: رقابت دوندگان از میدان قارتال سرعین آغاز و نهایتا در سالن شهدای شهرستان سرعین پایان یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات دوی همگانی استان اردبیل با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

مسابقات دوی همگانی استان اردبیل با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد